Blog Copywritera – moje miejsce na skuteczny Content Marketing
Chcesz wiedzieć więcej o pracy Copywritera? Czytaj mój blog! Opowiem Ci kilka fajnych historii.
To mój blog o Copywritingu i moich przemyśleniach na temat reklamy i opowiadania historii. Napiszę co myślę o Copywritingu i marketingu internetowym. Przekażę Ci moje myśli i powiem, dlaczego Copywriter to zawód, który pokochałem. Bycie kimś więcej, niż piszącym teksty, to uczucie nie do opisania. Możliwość zaklinania słów, tasowania znaczeń, wyszukiwanie kontekstów i budowanie kształtu wypowiedzi, to jedynie nieliczne zadania, którym musi codziennie sprostać każdy z Copywriterów.
Nie myślę o znakach i prostej matematyce. W mojej głowie kłębią się niezliczone wiatraki słów i pojedynczych znaków, które muszę potasować, ułożyć i poukładać. Sprawić, aby stanęły przed Tobą na baczność i posłusznie wykonały swoje zadanie! Blog Copywritera, to również historie wzięte z życia. Jestem twórcą treści, ale również tylko człowiekiem, tatą, mężem i przedsiębiorcą.
Szukaj na blogu
Czasami używam ChatGPT, ale w pracy Copywritera piszę teksty samodzielnie
ChatGPT i praca Copywritera czy to można połączyć? Powiedzmy sobie szczerze i bez ściemniania, że sztuczna inteligencja wprowadziła do życia każdego człowieka wiele zmian i udogodnień. ChatGPT i inne twory sztucznej inteligencji sprawiły, że możemy generować ciekawe...
Copywriting relacyjny, dlaczego jest bardzo ważny w sprzedaży
Skąd wziąłem pojęcie Copywriting relacyjny?W sprzedaży istnieje takie pojęcie, jak relacyjność, czyli budowanie dobrych relacji zakupowych podczas procesu sprzedaży. Jeżeli jeszcze nie słyszałeś o sprzedaży relacyjnej, to z pewnością wkrótce dowiesz się, że opiera się...
W jaki sposób sztuczna inteligencja zweryfikuje Copywriterów
Dlaczego praca Copywritera będzie zweryfikowana? Z pewnością wielu z nas pamięta, jak wyglądało kiedyś pozycjonowanie, wyszukiwanie informacji w Internecie i zdobywanie wysokich pozycji w Google. Na pewno specjaliści SEO zgodzą się z faktem, że jakieś 15 lat temu...
Czy ChatGPT zagraża pracy Copywritera i dlaczego tak wielu ludzi go używa?
Czy praca Copywritera jest zagrożona przez ChatGPT? Już od pewnego czasu interesuję się sztuczną inteligencją i zastanawiam się, w jaki sposób wpłynie na życie człowieka w przyszłości, skoro już teraz jesteśmy pod jej wpływem i z przyjemnością jej używamy, jeśli tylko...
Copywriter i szachy – dlaczego to bardzo dobre połączenie
Copywriter i szachy - to naprawdę musi się udać! Gra w szachy stała się dla mnie niesamowicie interesująca, gdy pierwszy raz zasiadłem do szachownicy, przesiadając się z gry w warcaby. Wtedy te wszystkie ruchy i zasady były dla mnie całkowicie niezrozumiałe. Nie...
Copywriting i jego rodzaje – Jakim Copywriterem chcesz zostać?
Copywriting posiada wiele różnych odmian - spróbuj się nie zgubić w ich poznaniu! Z pewnością każdy mniej więcej wie, kim jest Copywriter i co robi. W uproszczeniu to człowiek, który pisze różnego rodzaju dłuższe i krótsze teksty. Głównie są to treści na strony...
Jak zostać Copywriterem? Szybki kurs dla początkujących!
Jak zostać Copywriterem? Uwaga! To nie jest gotowy kurs dla leniwych! Od czego by tu zacząć? Aaaa tak! Przede wszystkim rozpocznę od tego, że bycie Copywriterem nie jest usłane różami i nie pachnie też francuskimi perfumami. Dodam również, że Copywriterem się nie...
Co robi Copywriter?
Co robi Copywriter? Chcesz się dowiedzieć? Mógłbym powiedzieć, że siedzi i pisze dla Ciebie teksty. Jednak nie byłaby to do końca prawda. Mógłbym również stwierdzić, że wymyśla slogany, claimy i nowe nagłówki, które poruszą czytelników, a jego treści sprawią, że...
Jak wybrać idealny szablon WordPress dla nowej strony internetowej?
Wybierasz nowy szablon dla strony WordPress? Oto co powinieneś wiedzieć o stronach internetowych! Posiadasz od jakiegoś czasu świetnego bloga lub stronę internetową, która wygląda po prostu dobrze. Chcesz jednak odświeżyć wygląd i w pewnym momencie decydujesz się na...
Dlaczego miałbyś czytać blog copywritera?
Bycie Copywriterem, to opowiadanie historii, które zainteresują odbiorców
Słowa należy traktować z szacunkiem – zaprosić do tańca i codziennie uwodzić! Słowa, których używasz na co dzień, będą Twoją wizytówką w internecie. Bez względu czy napiszesz ogłoszenie, tekst maila, artykuł czy słogan reklamowy. Słowa lubią być niezapowiedziane do stołu kreatywności, aby Twoi odbiorcy mogli skonsumować soczyste danie. Blog Copywritera powstał z myślą o młodych Copywriterach, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę i pragną dowiedzieć się czegoś więcej, zobaczyć jaka droga ich czeka i dlaczego bycie Copywriterem, to nie tylko pisanie tekstów, ale szereg wielu działań poznawczych i logicznych.
Gdy poznasz podstawy, przeczytasz teksty najlepszych Copywriterów na Świecie i dowiesz się, czym tak naprawdę jest Copywriting i o co w nim chodzi, przestaniesz pisać zapleczówki, klepać teksty za 1zł od tysiąca znaków i spróbujesz wyceniać swoją pracę z godnością – za projekt i czas poświęcony na stworzenie wartościowego contentu. Nie zachęcam Cię do marudzenia i wybierania klientów którzy płacą najwięcej. Zachęcam Cię, abyś dołączył lub dołączyła do grona Copywriterów, którzy potrafią uświadomić swoich klientów, że nie płaci się jedynie za czas poświęcony na napisanie tekstów – również za research i wiedzę, którą zdobywasz!