Blog Copywritera – moje miejsce na skuteczny Content Marketing

Chcesz wiedzieć więcej o pracy Copywritera? Czytaj mój blog! Opowiem Ci kilka fajnych historii.

To mój blog o Copywritingu i moich przemyśleniach na temat reklamy i opowiadania historii. Napiszę co myślę o Copywritingu i marketingu internetowym. Przekażę Ci moje myśli i powiem, dlaczego Copywriter to zawód, który pokochałem. Bycie kimś więcej, niż piszącym teksty, to uczucie nie do opisania. Możliwość zaklinania słów, tasowania znaczeń, wyszukiwanie kontekstów i budowanie kształtu wypowiedzi, to jedynie nieliczne zadania, którym musi codziennie sprostać każdy z Copywriterów.

Nie myślę o znakach i prostej matematyce. W mojej głowie kłębią się niezliczone wiatraki słów i pojedynczych znaków, które muszę potasować, ułożyć i poukładać. Sprawić, aby stanęły przed Tobą na baczność i posłusznie wykonały swoje zadanie! Blog Copywritera, to również historie wzięte z życia. Jestem twórcą treści, ale również tylko człowiekiem, tatą, mężem i przedsiębiorcą.

Szukaj na blogu

Dlaczego miałbyś czytać blog copywritera?

Bycie Copywriterem, to opowiadanie historii, które zainteresują odbiorców

Słowa należy traktować z szacunkiem – zaprosić do tańca i codziennie uwodzić! Słowa, których używasz na co dzień, będą Twoją wizytówką w internecie. Bez względu czy napiszesz ogłoszenie, tekst maila, artykuł czy słogan reklamowy. Słowa lubią być niezapowiedziane do stołu kreatywności, aby Twoi odbiorcy mogli skonsumować soczyste danie. Blog Copywritera powstał z myślą o młodych Copywriterach, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę i pragną dowiedzieć się czegoś więcej, zobaczyć jaka droga ich czeka i dlaczego bycie Copywriterem, to nie tylko pisanie tekstów, ale szereg wielu działań poznawczych i logicznych.

Gdy poznasz podstawy, przeczytasz teksty najlepszych Copywriterów na Świecie i dowiesz się, czym tak naprawdę jest Copywriting i o co w nim chodzi, przestaniesz pisać zapleczówki, klepać teksty za 1zł od tysiąca znaków i spróbujesz wyceniać swoją pracę z godnością – za projekt i czas poświęcony na stworzenie wartościowego contentu. Nie zachęcam Cię do marudzenia i wybierania klientów którzy płacą najwięcej. Zachęcam Cię, abyś dołączył lub dołączyła do grona Copywriterów, którzy potrafią uświadomić swoich klientów, że nie płaci się jedynie za czas poświęcony na napisanie tekstów – również za research i wiedzę, którą zdobywasz!

Masz pytania? Napisz do mnie 🙂