Blog Copywritera – moje miejsce na skuteczny Content Marketing
Chcesz wiedzieć więcej o pracy Copywritera? Czytaj mój blog! Opowiem Ci kilka fajnych historii.
To mój blog o Copywritingu i moich przemyśleniach na temat reklamy i opowiadania historii. Napiszę co myślę o Copywritingu i marketingu internetowym. Przekażę Ci moje myśli i powiem, dlaczego Copywriter to zawód, który pokochałem. Bycie kimś więcej, niż piszącym teksty, to uczucie nie do opisania. Możliwość zaklinania słów, tasowania znaczeń, wyszukiwanie kontekstów i budowanie kształtu wypowiedzi, to jedynie nieliczne zadania, którym musi codziennie sprostać każdy z Copywriterów.
Nie myślę o znakach i prostej matematyce. W mojej głowie kłębią się niezliczone wiatraki słów i pojedynczych znaków, które muszę potasować, ułożyć i poukładać. Sprawić, aby stanęły przed Tobą na baczność i posłusznie wykonały swoje zadanie! Blog Copywritera, to również historie wzięte z życia. Jestem twórcą treści, ale również tylko człowiekiem, tatą, mężem i przedsiębiorcą.
Szukaj na blogu
Sprzedaj jak najlepiej samego siebie, a klient kupi od Ciebie wszystko
Klient szuka dobrego Copywritera zawsze, gdy go naprawdę potrzebuje Klienci szukają Copywriterów aby ich treści nabrały znaczenia, a ich wizje obrały odpowiedni kierunek. Zarówno przedsiębiorcy jak klienci indywidualni szukają czegoś niebanalnego, nieszablonowego,...
Internet kumuluje tony różnorodnych treści. Nie róbmy z niego wysypiska
Treści w internecie jest coraz więcej. Kumulują się wzory zachowań oraz opinii. Jak to wszystko wpływa na przeciętnego odbiorcę? Ilekroć wchodzę na swoje ulubione strony internetowe, naładowane są pozytywnie energią ludzi tworzących ich jestestwo w internecie oraz...
Copywriterze uważaj. Nie zaklinaj, bo będziesz musiał rzucić klątwę
Ostatnio zdarzyła mi się historia, która zmieniła moje myślenie na pewne sprawy. Mam nadzieję, że to doświadczenie i jemu podobne pozwolą niejednemu Copywriterowi na chwilę zadumy i refleksji Ze względu na fakt, że miałem dzisiaj dosyć zabawną przygodę zawodową,...
Copywriter w dzisiejszych czasach, to nie jest już to samo, co kiedyś.
To prawda. Zawód Copywritera umiera. Nie dlatego, że jest nas coraz mniej, ale coraz więcej Studium przypadku jest dość proste i łatwe do rozpoznania. Jest nas coraz więcej. Nie twierdzę, że to źle, ale konkurencja potrafi nieźle namieszać, jeżeli chodzi o zaniżanie...
Jestem najlepszy, najskuteczniejszy, inny
Copywriter do klienta - jestem najlepszy, wyjątkowy, inny, rzetelny, terminowy i tak dalej Wielokrotnie spotykam się w odmętach internetu, z takimi stwierdzeniami. Przyznam szczerze, że bardzo często widzę takie teksty na stronach WWW. Podobnie dzieje się, gdy oglądam...
SEO Copywriting wypluty, czyli głupie reklamy leków na odchudzanie
SEO Copywriting wypluty? Co mam na myśli? Z pewnością każdy z nas widział reklamy suplementów i wszelkiej maści reklam leków. Przyznam szczerze, że odkąd pamiętam, walczę sam ze sobą. Nie mogę często nadziwić się, w jaki sposób tworzone są scenariusze do reklam leków...
Dlaczego miałbyś czytać blog copywritera?
Bycie Copywriterem, to opowiadanie historii, które zainteresują odbiorców
Słowa należy traktować z szacunkiem – zaprosić do tańca i codziennie uwodzić! Słowa, których używasz na co dzień, będą Twoją wizytówką w internecie. Bez względu czy napiszesz ogłoszenie, tekst maila, artykuł czy słogan reklamowy. Słowa lubią być niezapowiedziane do stołu kreatywności, aby Twoi odbiorcy mogli skonsumować soczyste danie. Blog Copywritera powstał z myślą o młodych Copywriterach, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę i pragną dowiedzieć się czegoś więcej, zobaczyć jaka droga ich czeka i dlaczego bycie Copywriterem, to nie tylko pisanie tekstów, ale szereg wielu działań poznawczych i logicznych.
Gdy poznasz podstawy, przeczytasz teksty najlepszych Copywriterów na Świecie i dowiesz się, czym tak naprawdę jest Copywriting i o co w nim chodzi, przestaniesz pisać zapleczówki, klepać teksty za 1zł od tysiąca znaków i spróbujesz wyceniać swoją pracę z godnością – za projekt i czas poświęcony na stworzenie wartościowego contentu. Nie zachęcam Cię do marudzenia i wybierania klientów którzy płacą najwięcej. Zachęcam Cię, abyś dołączył lub dołączyła do grona Copywriterów, którzy potrafią uświadomić swoich klientów, że nie płaci się jedynie za czas poświęcony na napisanie tekstów – również za research i wiedzę, którą zdobywasz!