Blog Copywritera – moje miejsce na skuteczny Content Marketing
Chcesz wiedzieć więcej o pracy Copywritera? Czytaj mój blog! Opowiem Ci kilka fajnych historii.
To mój blog o Copywritingu i moich przemyśleniach na temat reklamy i opowiadania historii. Napiszę co myślę o Copywritingu i marketingu internetowym. Przekażę Ci moje myśli i powiem, dlaczego Copywriter to zawód, który pokochałem. Bycie kimś więcej, niż piszącym teksty, to uczucie nie do opisania. Możliwość zaklinania słów, tasowania znaczeń, wyszukiwanie kontekstów i budowanie kształtu wypowiedzi, to jedynie nieliczne zadania, którym musi codziennie sprostać każdy z Copywriterów.
Nie myślę o znakach i prostej matematyce. W mojej głowie kłębią się niezliczone wiatraki słów i pojedynczych znaków, które muszę potasować, ułożyć i poukładać. Sprawić, aby stanęły przed Tobą na baczność i posłusznie wykonały swoje zadanie! Blog Copywritera, to również historie wzięte z życia. Jestem twórcą treści, ale również tylko człowiekiem, tatą, mężem i przedsiębiorcą.
Szukaj na blogu
6 podstawowych błędów popełnianych przez właścicieli stron internetowych WordPress
WordPress - strony WWW budowane od podstaw! System CMS WordPress jest najczęściej wybierany przez twórców stron internetowych WordPress to bardzo dobry CMS, a strony WWW budowane na jego silniku stanowią już ponad 30% wszystkich stron internetowych, które istnieją w...
SEO Copywriting – Dlaczego warto zatrudnić zawodowego copywritera?
Dlaczego warto zatrudnić Copywritera? Dlaczego powinieneś zatrudnić zawodowego Copywritera i zlecić mu pisanie tekstów na stronę internetową lub bloga firmowego? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. Jeśli nadal się zastanawiasz i nie wiesz, czym...
SEO Copywriting – Poradnik dla początkujących jak pisać wartościowe teksty SEO?
SEO Copywriting autentyczny - siła przyciągania ziemskiego w jednym tekście! SEO Copywritng? Czym jest i dlaczego jest tak istotny w budowaniu wartościowych stron internetowych? Na to oraz inne pytania postaram się odpowiedzieć w tym tekście. Czym jest autentyczność?...
Gdy robisz coś dla kogoś zrób tak, jakbyś robił to dla siebie
Klienci doceniają zaangażowanie Copywritera Jestem Copywriterem i czasami zastanawiam się bardzo dużo nad moimi klientami. Często myślę w jaki sposób mógłbym sprawić, że zapłacą chętniej, bo treści, które napiszę sprawią, że poczują jakbym im słowa wyrywał prosto z...
Sprzedaj jak najlepiej samego siebie, a klient kupi od Ciebie wszystko
Klient szuka dobrego Copywritera zawsze, gdy go naprawdę potrzebuje Klienci szukają Copywriterów aby ich treści nabrały znaczenia, a ich wizje obrały odpowiedni kierunek. Zarówno przedsiębiorcy jak klienci indywidualni szukają czegoś niebanalnego, nieszablonowego,...
Internet kumuluje tony różnorodnych treści. Nie róbmy z niego wysypiska
Treści w internecie jest coraz więcej. Kumulują się wzory zachowań oraz opinii. Jak to wszystko wpływa na przeciętnego odbiorcę? Ilekroć wchodzę na swoje ulubione strony internetowe, naładowane są pozytywnie energią ludzi tworzących ich jestestwo w internecie oraz...
Copywriterze uważaj. Nie zaklinaj, bo będziesz musiał rzucić klątwę
Ostatnio zdarzyła mi się historia, która zmieniła moje myślenie na pewne sprawy. Mam nadzieję, że to doświadczenie i jemu podobne pozwolą niejednemu Copywriterowi na chwilę zadumy i refleksji Ze względu na fakt, że miałem dzisiaj dosyć zabawną przygodę zawodową,...
Copywriter w dzisiejszych czasach, to nie jest już to samo, co kiedyś.
To prawda. Zawód Copywritera umiera. Nie dlatego, że jest nas coraz mniej, ale coraz więcej Studium przypadku jest dość proste i łatwe do rozpoznania. Jest nas coraz więcej. Nie twierdzę, że to źle, ale konkurencja potrafi nieźle namieszać, jeżeli chodzi o zaniżanie...
Jestem najlepszy, najskuteczniejszy, inny
Copywriter do klienta - jestem najlepszy, wyjątkowy, inny, rzetelny, terminowy i tak dalej Wielokrotnie spotykam się w odmętach internetu, z takimi stwierdzeniami. Przyznam szczerze, że bardzo często widzę takie teksty na stronach WWW. Podobnie dzieje się, gdy oglądam...
Dlaczego miałbyś czytać blog copywritera?
Bycie Copywriterem, to opowiadanie historii, które zainteresują odbiorców
Słowa należy traktować z szacunkiem – zaprosić do tańca i codziennie uwodzić! Słowa, których używasz na co dzień, będą Twoją wizytówką w internecie. Bez względu czy napiszesz ogłoszenie, tekst maila, artykuł czy słogan reklamowy. Słowa lubią być niezapowiedziane do stołu kreatywności, aby Twoi odbiorcy mogli skonsumować soczyste danie. Blog Copywritera powstał z myślą o młodych Copywriterach, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę i pragną dowiedzieć się czegoś więcej, zobaczyć jaka droga ich czeka i dlaczego bycie Copywriterem, to nie tylko pisanie tekstów, ale szereg wielu działań poznawczych i logicznych.
Gdy poznasz podstawy, przeczytasz teksty najlepszych Copywriterów na Świecie i dowiesz się, czym tak naprawdę jest Copywriting i o co w nim chodzi, przestaniesz pisać zapleczówki, klepać teksty za 1zł od tysiąca znaków i spróbujesz wyceniać swoją pracę z godnością – za projekt i czas poświęcony na stworzenie wartościowego contentu. Nie zachęcam Cię do marudzenia i wybierania klientów którzy płacą najwięcej. Zachęcam Cię, abyś dołączył lub dołączyła do grona Copywriterów, którzy potrafią uświadomić swoich klientów, że nie płaci się jedynie za czas poświęcony na napisanie tekstów – również za research i wiedzę, którą zdobywasz!