MIĘDZY SŁOWAMI JEST MOJA PRZESTRZEŃ

ODNAJDUJĘ W TEJ PRZESTRZENI PRAGNIENIA KLIENTÓW

CELNE SŁOWA SĄ NICZYM DOBRZE DOPASOWANY UBIÓR – UBIERAJ SIĘ Z KLASĄ!

„Daj im jakość. To najlepszy rodzaj reklamy.” – Milton Hershey

WYKUWAM SKUTECZNE TEKSTY SEO. CHCESZ WIEDZIEĆ, JAK TO ROBIĘ?

Dobieranie odpowiednich fraz, potrafi być zawiłe i kłopotliwe, a poskładanie ich w merytoryczną całość, niejednokrotnie prowadzi do wyprodukowania zbędnych i jałowych treści, które nie mają sensu. Stworzą chaos i niechęć odbiorców. A przecież nie chodzi o to, żeby rzucać ochłapami w twarz. Odpowiednio ukształtowane teksty SEO, które będą wspomagały skuteczny Content Marketing sprawią, że nie tylko Twoja strona WWW będzie szczyciła się dobrą reputacją w wyszukiwarce Google, ale również osiągnie wysokie wyniki wyszukiwania.

Żonglowanie słowami to proces myślowy, zwrócony ku nadaniu nieokiełznanemu materiałowi, ostateczną postać. To on buduje interakcję oraz więź nadawcy z odbiorcą. To on tworzy wyraźny przekaz w postaci merytorycznej i wartościowej treści na Twojej stronie internetowej, które są niczym innym, jak idealnie miarkowanymi składnikami całości. I jako w pełni skonstruowana materia, wywierają pozytywny wpływ na czytelnika, rozwiewają wątpliwości oraz hipnotyzują jego świadomość i budują wspólne zaufanie. To właśnie wartościowe treści sprawiają, że chcemy obejrzeć, przeczytać i kupić. Dzięki odpowiednio skonstruowanej formie wypowiedzi jesteśmy kuszeni, chwytani, łapani i łowieni spośród odbiorców, jako idealni klienci, którzy potrzebują danego produktu lub usługi.

CELNE SŁOWA SĄ NICZYM DOBRZE DOPASOWANY UBIÓR – UBIERAJ SIĘ Z KLASĄ!

„Daj im jakość. To najlepszy rodzaj reklamy.” – Milton Hershey

DŁUGOŚĆ TEKSTÓW SEO NA TWOJEJ STRONIE WWW MA ZNACZENIE!

Jeżeli myślisz, że możesz osiągnąć wysokie pozycje w Google, nie tworząc żadnych treści, to przeczytaj to, co mam Ci do powiedzenia. Wiem, że wśród właścicieli stron internetowych często istnieje przekonanie, że na stronie WWW nie są potrzebne dłuższe treści, bo i tak nikt ich nie czyta i klienci szukają tylko oferty albo podstrony z cennikiem. To prawda.

Często nie czytamy tego, co jest napisane na witrynie internetowej i skupiamy się wyłącznie na tym, aby znaleźć ofertę firmy lub podstronę z cennikiem i stronę kontaktową. To jest świadome działanie każdego z nas i staramy się jak najszybciej wyszukać interesujące nas informacje. Tym bardziej, że będąc w pracy, nie mamy czasu na czytanie długich tekstów na stronach internetowych, a tym bardziej na ich analizę czy ocenę ich wartości merytorycznej. Mamy jednak świetnego pomocnika w postaci robotów Google.

Czym są roboty? To programy napisane przez specjalistów firmy Google, wykorzystujące algorytmy wyszukiwarki oraz różnorodne parametry SEO, które służą do oceny Twojej strony internetowej oraz przydatności tekstów, znajdujących się na jej podstronach dla użytkownika końcowego, czyli odwiedzającego Twoją witrynę. Nawet jeśli klienci i firmy zainteresowane współpracą z Twoją firmą, nie są zainteresowani treściami – uwierz mi, że roboty Google skrupulatnie przeanalizują Twoją stronę WWW i określą, według swoich parametrów i bieżących założeń oraz algorytmów wyszukiwarki Google, przydatność Twojej treści dla internetu i wszystkich jego użytkowników.

Jeśli nie chcesz pisać tekstów SEO dla odwiedzających i klientów, zrób to dla pozycjonowania i lepszych pozycji w wyszukiwarce Google. Odpowiednio długie treści na każdej podstronie oraz odpowiednio przygotowane jej elementy – zgodnie z zasadami SEO, wpłyną na dobrą ocenę przez roboty Google, a tym samym Twoja strona internetowa będzie o wiele lepiej oceniana, niż taka, na której roboty znajdą tylko chaos, zdjęcia i jedno zdanie lub krótką wzmiankę o Tobie, lub Twojej firmie. Wtedy ocenią Twoją stronę jako mało atrakcyjną dla odwiedzających i zamiast podnieść jej wartość, zostawią ją, aby inne strony, na przykład Twojej konkurencji, pięły się w górę gdy znajdą na nich lepszą i atrakcyjniejszą treść.

To bardzo proste działanie. Będąc konsumentem wiesz, o czym mówię. Gdy idziesz do sklepu, wybierzesz ładnego i czerwonego pomidora, zamiast kupić w tej samej cenie lekko przybrudzonego i niedojrzałego, prawda? O swojej stronie myśl jak konsument, czyli Ty sam! Pomyśl, że właśnie w ten sposób myślą Twoi klienci i roboty Google. Z tą różnicą, że do klienta możesz zadzwonić i przedstawiając ofertę, przekonać go do zakupu. Robota Google nie przekonasz… On jest bezlitosny!

CELNE SŁOWA SĄ NICZYM DOBRZE DOPASOWANY UBIÓR – UBIERAJ SIĘ Z KLASĄ!

„Daj im jakość. To najlepszy rodzaj reklamy.” – Milton Hershey

SEO COPYWRITING TO SKUTECZNA DROGA DO TWOJEGO KLIENTA

Najbardziej popularną formą treści na strony WWW są teksty SEO, dzięki którym Twoja strona internetowa będzie piąć się wysoko w górę w wynikach wyszukiwania Google oraz innych wyszukiwarkach internetowych. W tej chwili teksty SEO na strony WWW mają największą moc i działają na Twoją korzyść. Firma Google każdego dnia udoskonala swoje algorytmy wyszukiwania dbając o to, aby treści pojawiające się w internecie były niepowtarzalne i merytorycznie wysokiej jakości. Obecnie treści synonimiczne czy kopiowane są bezużyteczne. Nie działają na korzyść Twojej strony internetowej, a nawet mogą jej zaszkodzić. Jeżeli zamawiasz słabe treści, pisane na kolanie, bez słów kluczowych i merytorycznej spójności, musisz być przygotowany na rozczarowanie, gdy wyszukiwarka Google po prostu je zwyczajnie zignoruje lub stwierdzi, że nie nadają się, by być promowane w przestrzeni sieci internetowej.

Zadbaj o unikalność i wyjątkowość treści na Twojej stronie internetowej. To one będą budowały dla Ciebie najwyższą wartość! Zadbaj o to, aby na Twojej witrynie były wyłącznie wysokiej jakości teksty SEO, które będą pracowały na wysokie pozycje w Google.

PROPONUJĘ. INSPIRUJĘ. TŁOCZĘ W GŁOWIE HEKTOLITRY POMYSŁÓW NA SŁOWA!

„Daj im jakość. To najlepszy rodzaj reklamy.” – Milton Hershey

Najprościej rzecz ujmując, pomagam w kreowaniu wizerunku oraz dotarciu do jak najliczniejszego grona odbiorców. Przede wszystkim zajmuję się Copywritingiem, na wszelkie możliwe sposoby. Tworzę, między innymi, teksty na strony internetowe, blogi, fanpage, opisy produktów, slogany reklamowe, teksty newslettera, oferty handlowe i co tylko będzie Ci potrzebne do przedstawienia własnego projektu, produktu lub marki. Pomogę Ci również przy korekcie oraz adiustacji tekstów. Wykonam audyt merytoryczny na Twojej stronie internetowej, blogu oraz innych kanałach komunikacji, następnie zaproponuję swoje rozwiązania, oraz otworzę dla Ciebie nową drogę porozumiewania się z odbiorcami Twoich treści czy produktów.

Jeżeli chciałbyś stworzyć nową markę, wprowadzić na rynek nowy produkt i wykreować dla nich miejsce wśród istniejących propozycji, dobrze trafiłeś. W zakresie Namingu opracuję dla Ciebie formułę świeżych określeń, aby nadać imię powstającemu przedsięwzięciu. To bardzo ważne, aby nowa nazwa, claim lub slogan, zgodnie współtworzyły harmonijną całość. Pozwolę sobie wykreować dla Ciebie takie właśnie połączenie. Nowa nazwa, to wyzwanie nie tylko dla mnie, ale również dla Ciebie.

Jeżeli pragniesz stworzyć projekty graficzne, oraz wizualne dla swojej marki, produktu lub logo na stronę internetową, dobrze trafiłeś. Zajmuję się tworzeniem grafiki wektorowej na potrzeby internetowe, oraz druku. W ramach grafiki stworzę dla Ciebie pełną wizualizację, oraz dokumenty takie, jak: folder, ulotka, wizytówka, teczka, papier firmowy, oraz inne. Tworzę również infografiki, jak również inne kreacje.</ahref=”https:>

SOCIAL MEDIA, STRONY WORDPRESS, SKLEPY PRESTASHOP

Strony internetowe Wrocław, sklepy internetowe Wrocław, Copywriting Wrocław

Tworzę pozytywny wizerunek w sieciach Social Media. Planujesz stworzenie profilu na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram lub innym? Napisz do mnie już dzisiaj. Stworzę dla Ciebie unikalny fanpage, oparty na wyjątkowej grafice, oraz treści dopasowanej do potrzeb Twoich odbiorców. Social Media daje nieoganiczone możliwości rozwoju, oraz kreowania pozytywnego wizerunku marki w internecie poprzez interakcje z użytkownikami portali społecznościowych. Daj się polubić, a zyskasz wiernych odbiorców i ważnych klientów dla swojego biznesu.

Chciałbym również przedstawić Tobie ofertę, która całkowicie wypełni naszą współpracę. Proponuję Ci nie tylko Copywriting, logo na stronę internetową, czy założenie profilu na portalu społecznościowym. Tworzę również portale internetowe, oraz sklepy oparte na bardzo popularnych platformach, jakimi są: WordPress i PrestaShop. Oprogramowanie PrestaShop, to kompletna aplikacja służąca do stworzenia w pełni działającego sklepu, który od pierwszego logowania do panelu administratora, gotowy jest do sprzedaży Twoich produktów. Dzięki dodatkowym modułom, oraz szablonom możemy stworzyć przyjazną, oraz intuicyjną platformę sprzedażową, dostosowaną do Twoich potrzeb. 

Dzięki możliwościom WordPress, możesz mieć swoją własną stronę internetową bez konieczności tworzenia skomplikowanych skryptów, programowania setek funkcjonalności, czy tworzenia grafiki. Oczywiście taka możliwość istnieje. Jeżeli jednak chciałbyś stworzyć przyjazną, intuicyjną i w pełni funkcjonalną stronę internetową, bloga lub sklep internetowy, WordPress to idealne narzędzie dla Ciebie. Stworzę dla Ciebie dowolną stronę internetową opartą o tą właśnie platformę. Zaimplementuję wybrany szablon i dostosuję stronę według Twoich wytycznych. Od prostych stron zapleczowych, oraz wizytówek internetowych, po skomplikowane portale internetowe z możliwością rejestracji użytkowników, sklepy internetowe czy inne, ciekawe projekty.

UWAGI PRAWNE I ZOBOWIĄZANIA

Zgodnie z prawem autorskim, oraz wszelkimi zobowiązaniami prawnymi, nakładanymi na wykonawców i odbiorców wykonywanych usług, pragnę podkreślić, że jestem autorem wszystkich tekstów znajdujących się na mojej stronie internetowej. Zastrzegam sobie prawo do ich treści. Jakiekolwiek próby kopiowania, tworzenia synonimów oraz wykorzystywanie ich bez mojej zgody, są niezgodne z prawem i tym samym zabronione.

Treść witryny podlega ochronie prawnej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 1994r. Nr 24, poz. 83, z późn. zm.). Kopiowanie treści bez pisemnej zgody autora stanowi naruszenie majątkowych praw autorskich, oraz podstawę odpowiedzialności karnej przewidzianej przepisami art. 116 § 1-4 ww. ustawy.

SZUKASZ DOBREJ OFERTY? CELNIE STRZELAM SŁOWAMI!

Jestem Copywriterem, który ogniskuje swoją pracę na Tobie. Podrzucam słowa do pieca Twojej firmy. Sprawię, że klienci ogrzeją się w niegasnącym ogniu Twojej oferty.

Call Now Button