Nie zmyślony – zainspirowany
„Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.” – Sam Walton
Kreując współczesną markę, wybierając produkt czy rozwiązanie. Współtworząc świat. Budując poczucie tożsamości. Pozyskujemy pewną własność, zarówno fizyczną jak również intelektualną. Niech ta tożsamość spłynie na wszystkich i roztoczy więź silniejszą niż jakakolwiek inna mogłaby powstać…
Naming jest rozwiązaniem, drogą do kreowania unikalności. Rozpoczynając nowe przedsięwzięcie lub przedstawiając nowoczesne rozwiązania i projekty, pragniemy nie tylko ich właściwościami, ale również tożsamością, przekazać potencjalnym odbiorcom ich unikalną wartość, jakość oraz możliwości, ale przede wszystkim walory i przydatność.
W ramach Namingu oferuję:
Kreowanie nazwy marki lub produktu wraz z propozycją wolnych domen internetowych.
Tworzenie nazw własnych, przeredagowanie nazwy marki lub produktu.