fbpx

 Zaklinacz słów – Twój Copywriter.
Twórca słowa sprzedającego.

Dzwonisz do mnie, gdy potrzebujesz dobrze wypowiedzianych słów.
Przychodzę naładowany pomysłami, niczym spokojny sen.
Wyzwalam naming, branding i słowa skutecznej reklamy.
Oddaję zdecydowanych klientów w Twoje ręce.
Sprzedaję wyraźnym tekstem.
Właśnie teraz.
Tutaj…

Copywriter

Zaklinacz Słów
Twórca słowa z krwi i kości
Dlaczego właśnie mnie potrzebujesz?
Tworzę Copywriting. Piszę teksty, które sprzedają.

Najtrudniej jest uwierzyć komuś na słowo. A jednak to ono właśnie stało się moim orężem.
Jako Zaklinacz Słów kreuję wyrażenia i tłumaczę klientom, dlaczego Twoje produkty ratują mu dzień.

Spisuję przemyślane słowa, które inspirują i zachęcają do działania. Mówię do klientów, aby kupowali to, co sprzedajesz.

POROZUMIENIE Z ODBIORCĄ

Kształtuję komunikację i pozytywny odbiór treści, aby budowały dobrą atmosferę i ciepły klimat

PERFEKCYJNA PREZENTACJA

Prezentuję w treści drobne szczegóły w subtelnych zwrotach. wyzwalających pragnienie zakupu

SKUTECZNA SPRZEDAŻ

Zawsze używam prostych słów i krótkich zwrotów, aby sięgnąć do portfela klienta i nakłonić go by zapłacił

Chcesz zdobyć nowych klientów?

Mój Copywriting nie pisze słów. On sprzedaje słowami.

Mógłbym spisać wielką kronikę albo encyklopedię.
Ale tylko jedno, idealnie dobrane słowo klucz,
wyzwoli chęć działania u miliona ludzi,
by stać się Twoimi klientami.
Chcesz tego?
Super!

Po co zatrudniać Copywritera?
Do czego służy Copywriting?

Idealnie dopasowane słowa trafią do klienta.
Copywriting to silnik marketingu.
Uwodzi i sprzedaje.

Gdy zbudujesz odpowiedni marketing i dobrze wyważoną sprzedaż, pozostanie Ci tylko obsługa sprzedaży i zamówień Twoich klientów.
Copywriter tworzy dla Ciebie środowisko. Buduje komunikację i zaufanie klienta. Odpowiada na jego potrzeby odpowiednimi słowami.

To aż takie proste! Wystarczy stworzyć odpowiednie słowa i umieścić je tam, gdzie chcesz sprzedawać. Klienci kupią od Ciebie, gdy dowiedzą się, dlaczego mają to zrobić. Nie możesz liczyć, że świetny produkt sam się obroni. Jeśli klient nic o nim nie wie, nie będzie miał szansy od Ciebie go kupić.

Po co robisz marketing? Czy nie dlatego, aby Twój klient wszedł na Twoją stronę i zamówił? Właśnie o to chodzi! Aby klient wszedł na Twoją stronę internetową, wypełnił formularz zamówienia i zapłacił. To jest Twój cel numer jeden!

Dlatego właśnie Twoja strona musi być niepowtarzalna i super dostępna dla klienta. Musisz sobie powiedzieć szczerze, czy chcesz zyskać, czy stracić swoje pieniądze.

CZEŚĆ!
Mam na imię Łukasz i jestem Copywriterem.
Może właśnie Twoim?

Czym różnię się od innych Copywriterów?

Podchodzę do klienta i mówię do niego prostym językiem.
Chcę abyśmy oboje bardzo dobrze się zrozumieli.
Ja sprzedaję tekstem, on kupuje od Ciebie.
Właśnie tak wygląda idealny związek.

Rozmowa z klientem nigdy nie jest prosta. Każdy z nas posiada własny system wartości. Budujemy całkowicie inaczej swoje pragnienia zakupowe. Dlatego potrzebujesz przewodnika, który pomoże Ci przełamać niechęć klienta.

Pan Łukasz stworzył dla mnie teksty, które są po prostu piękne. Styl i elegancja to jest to, czego potrzebowałam na swoją stronę internetową. Dostałam o wiele więcej!

Pani Kasia – fotograf

Z Łukaszem współpracujemy od dłuższego czasu. Wspólnie opracowujemy artykuły sponsorowane. Treści, które tworzy to dla nas kosmos. On wyciąga sens każdego zdania, jak esencję z woreczka herbaty i parzy nam klarowny wywar. Inaczej nie potrafię tego opisać.

Pozdrawiam Tomek

Łukasz od samego początku sugerował stworzenie tekstów, które będą całkowicie inne, niż sobie wyobrażaliśmy, że powinny być napisane. Wyciągnął nasze rutynowe myślenie poza wszelkie schematy. Za to wielkie podziękowania.

Karol – właściciel firmy transportowej

Zapraszam Cię na mój blog o Copywritingu

Przeczytaj co mi w głowie siedzi i w duszy gra. Z pewnością znajdziesz tutaj coś fascynującego o mnie.

Przekonaj się, że mój styl pisania i głowa pełna pomysłów, pozwolą nam nawiązać owocną współpracę. Obiecuję, że postaram się bardzo, aby nigdy nie zawieść Twojego zaufania i oczekiwań. Mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym. Prawda?