Wiesz co teraz zrobię
Zadbam o podniebienia Twoich klientów!

Cześć! Jestem Łukasz!
Buduję sukcesy sprzedażowe pikantnie doprawionymi słowami

Dam Ci Copywriting soczyście wypieczony

Wrzućmy na ruszt smaczny kawałek tekstu.
Niech zaskwierczy na wolnym ogniu, wśród ciepłych płomieni kreatywności!

Witaj! Mam na imię Łukasz.
Od dzisiaj będę Twoim przewodnikiem.
Zgaszasz się? To świetnie. Zaczynajmy sprzedaż!

Pozwól, że oprowadzę Cię wśród smaków i aromatów dobrze przyprawionych wyrażeń i zwrotów, które wyzwolę dzięki sprawności moich myśli. Niech każde, przyprawione z wyczuciem słowo, eksploduje symfonią znaczeń i nowych doznań smakowych.

Wiem, że tego potrzebujesz, więc ze mną możesz najeść się do syta. Nie musisz być grzeczny. Nie martw się, że będziesz przejedzony, a moje teksty zostawią w ustach niesmak i uczucie zgagi.

Doprawię każdy kawałek treści tak, jak najbardziej lubisz. Chcesz nasycić się na ostro? Załatwione! Pragniesz poczuć subtelny smak każdego słowa, spływającego delikatnie po Twoim ciele? Masz u mnie, jak w banku, że słowa popłyną wartkim strumieniem, z wyjątkowo wyszukanym finiszem.

Na moim stole postawię tyle słów, ile naprawdę będzie Ci potrzebnych, aby zaspokoić Twoje pragnienie!

Zapewniam Cię, że uczta będzie boska, a zasób słów zniewalająco smaczny. Ale po co ja Ci to mówię. Przekonaj się sam. W końcu po to tutaj jesteś, prawda?

Chcesz wiedzieć kim jestem?
Jestem Copywriterem, tatą i wolnym strzelcem

JESTEM ŚWIEŻYM SUROWCEM… Piszę teksty odkąd pamiętam. Nie pamiętam jednak, abym kiedykolwiek przestał. Moją przygodę z twórczym pisaniem, rozpocząłem już będąc dzieckiem, a w zasadzie kilkunastolatkiem. Tworzyłem krótkie opowiadania i poezję. Wtedy również pojawiły się próby tworzenia postaci oraz scenariuszy do gier planszowych i komputerowych.

JESTEM DOBRZE PRZYPRAWIONY… Gdy ukończyłem liceum, postanowiłem wybrać kierunek studiów, który najbardziej odpowiadałby moim zainteresowaniom. Dlatego wybór padł na studia dziennikarskie na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej o kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Multimedialna, na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Ktoś kiedyś powiedział, że każdy, kto chce zostać Copywriterem, nie powinien iść na studia polonistyczne. Ja się z tym nie zgadzam. Studia dziennikarskie są bardzo pożytecznym dokumentem. Podczas zajęć uczestniczyłem w wykładach i warsztatach dziennikarskich, zajęciach z twórczego pisania oraz retoryki. Dzięki doświadczeniu na studiach staram się zawsze tworzyć treści, które mają inspirować i przekształcać grunt prostego myślenia, w wielowymiarowe treści, wypełnione ładunkiem twórczym.

 

Jestem Copywriterem.
Nie bywam nim tylko na chwilę.

Zawsze piszę tak, aby z wrażenia wyrwało Twoich klientów z butów

PODAJĘ TREŚCI ZE SMAKIEM… Ponad 10 lat pracowałem jako freelancer. Przez ten czas brałem udział w wielu ciekawych projektach. Tworzyłem inspirujące zadania, które miały na celu budowanie świadomości marki. Początkowo traktowałem swoją pracę jako zajęcie dorywcze, które wykonywałem po godzinach. Czasami robiłem to non profit. Po prostu spełniałem się, kreując swój potencjał.

Dzięki spoglądaniu na zlecenia nie tylko od strony finansowej mogłem budować doświadczenie, portfolio, ale przede wszystkim stać się niezależnym Copywriterem, który ma Światu coś do powiedzenia. Dlatego zawsze staram się obchodzić z językiem polskim w taki sposób, aby moi klienci poczuli jego słodki smak i mogli rozkoszować się aromatem każdego, pojedynczego słowa.

Obecnie  prowadzę firmę – Entaris Studio i już nie tylko jako Copywriter, tworzę strony internetowe WordPress oraz sklepy internetowe Woocommerce. Oferuję również pozycjonowanie stron WWW oraz tworzenie grafiki, współpracując z takimi specjalistami, jak programiści, graficy, specjaliści SEO oraz Copywriterzy, jeśli jest taka potrzeba. Dzięki ścisłej współpracy z zaufanymi osobami buduję swoją markę i dążę do osiągnięcia mojego najważniejszego celu: posiadania własnej agencji kreatywnej, dla której stworzę niepowtarzalny zespół wybitnych osób i wspólnie zmienimy Świat!

Tak wypiekam dobre projekty

Poniżej znajdziesz moje umiejętności wysmażania i wypiekania soczystych kawałków tekstu, z prawdziwego, polskiego słownika i mięsistych wyrażeń, które przygotuję dla Ciebie. Podam na srebrnej tacy, okraszone kreatywnością. Poznaj mój kunszt. Życzę Ci smacznego!

  • COPYWRITING – tworzenie tekstów na strony WWW, artykuły, opisy produktów 95% 95%
  • NAMING – slogany, claimy, tworzenie nazw własnych 90% 90%
  • GRAFIKA WEKTOROWA – logotypy, ulotki, foldery, banery, wizytówki itp. 80% 80%
  • SOCIAL MEDIA – prowadzenie kont firmowych, kampanie reklamowe itp. 80% 80%
  • STRONY WORDPRESS – tworzenie stron WWW, blogów, sklepów internetowych 80% 80%
  • SKLEPY WordPress – sklepy internetowe Woocommerce 70% 70%

JESTEM PRZYOZDOBIONY MIŁOŚCIĄ… Pochodzę z Kalisza, podobno najstarszego miasta w Polsce. To tutaj stawiałem swoje pierwsze kroki i zarejestrowałem pierwsze domeny internetowe, z których obecnie korzystają inne firmy. Mieszkając w Kaliszu dowiedziałem się czym jest Copywriting i w jaki sposób można zarabiać zdalnie. To tutaj znalazłem swoich pierwszych klientów i zlecenia.

Obecnie mieszkam we Wrocławiu. Los chciał, że poznałem swoją żonę właśnie tutaj i przeprowadziłem się bez zastanowienia, aby spróbować żyć nowym życiem. Udało się! Jestem dumnym tatą dwóch córek – Oli i Ali. Każdego dnia pomagają mi ogarnąć rzeczywistość oraz prowadzić bloga parentingowego – Tata i Dziecko.

Jako Copywriter uwielbiam Wrocław. To miasto, które daje bardzo dużo możliwości rozwoju. To tutaj właśnie założyłem swoją pierwszą działalność i stworzyłem firmę – Entaris Studio, która wspomaga moją pracę jako Copywritera we Wrocławiu. Współpracuję również z firmą – Primero.pl – zajmującą się pozycjonowaniem oraz content marketingiem. Razem tworzymy responsywne i nowoczesne strony internetowe, sklepy internetowe oraz budujemy bezpieczne witryny www oparte o system CMS WordPress – Bezpieczny WordPress.

Daję słowo! Zaklinam słowa zawodowo!

Szukasz odpowiedzialnego Copywritera? To świetnie!
Moje słowa zbudują dla Ciebie sprzedaż i wspomogą marketing treści do klienta!

Wszystko, co tworzę, to moje postrzeganie rzeczywistości, jako materiału do kreowania otaczającego Świata w mój, charakterystyczny sposób. Buduję własną teorię oraz definicję tego Świata i układam na nowo sens każdego ułamka jego pierwiastków. Rozkładając przestrzeń i jestestwo fizycznych elementów naszego bytowania, mogę głębiej zatopić się w analizę rzeczywistości.

Oczywiście nie musisz mi wierzyć na słowo, chociaż słowa ważę miarowo. Wyważam wyraźne granice między zwrotami i wyrazami. Projektuję werbalną i niewerbalną komunikację międzyludzką. Balansuję między możliwościami i staram się wycisnąć z każdego słowa kwintesencję jego znaczeń. Daje mi to ogromne możliwości tworzenia rzeczywistego wpływu na relację odbiorców z wybranymi treściami. 

Pragnę opływać w niebanalnych skojarzeniach zwrotów i słów, których używamy każdego dnia, ale nie mamy pomysłu, aby zmienić ich sens. Chciałbym dławić się rozkoszą kreatywności, oraz pomagać zrozumieć każdemu, kto będzie tego chciał, sens twórczej pracy Copywritera, czyli osoby, dzięki której treści w internecie nie są banalne, a hasła reklamowe zapadają nam w pamięć.

Copywriter Wrocław

Trafiam w gusta i guściki Twojego klienta. Dowiedz się jak!

Jestem autorem treści. To ona sprawia, że nasza wspólna komunikacja może rozwijać się na różnorodnych płaszczyznach, oraz być interpretowana na różne sposoby. Daje to nieograniczoną paletę możliwości tworzenia. Każdy z nas odbiera rzeczywistość na swój sposób. Posiadamy własny bagaż doświadczeń i wiedzę, a także indywidualne poczucie gustu i smaku.

Dlatego mam za zadanie poukładać w taki sposób treści, aby dotrzeć do każdego z klientów. Nawet jeśli pochodzą z różnych środowisk i wyznają odmienne zasady czy wartości. To jest nieoceniona siła Copywritera – jednoczyć ludzi w jednym miejscu np. w sklepie internetowym.

Copywriter Wrocław

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Copywriting klasyczny i sprzedażowy

Szukasz Copywritera, czy osoby do kopiowania tekstów?

Pisanie tekstów sprzedażowych dla Twojej firmy, to nie lada sztuka. Tak samo jak tworzenie tekstów SEO, które wykorzystasz podczas pozycjonowania swojej strony internetowej czy bloga firmowego. Dopracowanie treści, headlline’ów i każdego akapitu, wymaga ode mnie poznania każdej komórki Twojej firmy, abym mógł zaproponować Ci pewne rozwiązania, które będą w stanie zadowolić Twoich klientów oraz Ciebie. Uważam, że treści powinny również zadowolić mnie. Nie chciałbym wypuścić z mojego rusztu tekstów, które nie będą mi smakowały.

Każdy szanujący się kucharz najpierw próbuje swoich dań, by sprawdzić, czy są dobrze przyprawiony i smak będzie takim, jakiego oczekują od niego goście, którzy przyjdą do restauracji na degustację. Copywriting to odzwierciedlenie moich walorów estetycznych i smakowych. Jednak przede wszystkim, jest uosobieniem mojego jestestwa w branży. Pracuję jako wolny strzelec, ale nigdy nie stałem w szeregu z kopiami i kopiarkami, bo czy ktokolwiek chciałby być dopasowany do jakichś utartych standardów, bez pragnienia wyjścia ponad szereg? Nie sądzę! Mam nadzieję, że i Ty taki jesteś drogi kliencie!

Koniecznością istnienia każdej treści powinna być jej unikalność i niepowtarzalność. Jest ona tworzona dla pewnego celu, więc powinna wydobywać jego oryginalność i wyjątkowość i pod żadnym pozorem nie może powielać czy kopiować innych treści.

Chcesz mieć taką treść? Zapraszam. Chcesz tworzyć kopie? Wybacz. Nie dogadamy się…

Wielokrotnie zastanawiałem się czym jest synonimizacja tekstów. Próbowałem tworzyć takie treści. Męczyłem się i zapominałem o sensie ich powstawania. Ciągła praca ze słownikami synonimów. Myśl o katowaniu pierwotnego tekstu banalnym rozwiązaniem dla zaspokojenia masowego trendu, sprawiała, że nie było to w żaden sposób budujące. Doszedłem do wniosku, że takie działanie jest niczym innym, jak marną próbą zadowolenia świata pozorną kreatywnością.

Chowamy się za pojedynczą treścią, stworzoną z pełnym zaangażowaniem, która następnie zostaje przeorana, przy pomocy słownika, w bełkot, który ma na celu zadowolenia odbiorcy, rzekomą różnorodnością. Jaka jest główna korzyść z tego typu działań? Niska cena? A może zabawa w chińskie centrum, gdzie dostajemy idealne podróbki czegoś co już zostało stworzone?

Copywriting nie polega na kopiowaniu

Tworzenie treści, to budowanie zaufania odbiorcy do produktu i usługi. 

Przedsiębiorcy boją się czasami Copywriterów

Problemem wielu przedsiębiorców, jest niezrozumienie pojęcia Copywritingu. Zamawiając teksty na stronę internetową, często oczekują tego samego, co znaleźli na stronach konkurencji. Wychodzą z błędnego założenia, że teksty, które przeczytali na stronie internetowej innej firmy, są bazową formą treści, która powinna znaleźć się również na ich nowej witrynie internetowej.

Według mnie Copywriting nie jest tak naprawdę rozumiany. Spotykam na swojej drodze osoby, które nie do końca wiedzą, czy zlecenie tekstów komuś z zewnątrz, jest dobrym pomysłem. Często rozmawiam z klientami i mówię im, gdy pytają o doświadczenie, że nawet jeśli pisałbym dla dziesięciu innych firm, które działają w ich branży, muszę poznać każdą firmę indywidualnie, aby dowiedzieć się, co wyróżnia ją od konkurencji.

Daj mi czas na Twój projekt…

Zlecając pisanie tekstów Copywriterowi, masz pewność, że zajmie się on właśnie tym zadaniem. Nie będzie w międzyczasie liczył produktów, nie wystawi faktur dla dziesięciu klientów i nie będzie odbierał telefonów, by sprzedać swoją usługę lub produkt. To zrobią Twoi pracownicy. Ja skupię się na tym konkretnym zadaniu – dostarczeniu Ci wysokiej jakości usługi.

Istnieje wiele osób (sam spotkałem kilka podczas swojej pracy), które uważają, że każdy może napisać teksty lub zrobić stronę internetową w 5 minut. I mają rację. Z zegarkiem w ręku napiszę dla Ciebie teksty w tym czasie. Stronę internetową również postawię dla Ciebie w 300 sekund. Nie pytaj jednak o jakość. Przecież liczy się tylko fakt wykonanego zadania, a nie efekt, jaki przyniesie w przyszłości, prawda?

A czy dla Ciebie również liczy się dużo, tanio i szybko, jak w sobotę w markecie?

To, w jaki sposób traktujesz swoich klientów, świadczy nie tylko o Tobie, ale przede wszystkim o Twojej firmie.

W jaki sposób myślisz o klientach?
Czy nie uważasz, że to właśnie oni pozwalają Ci prowadzić firmę i zarabiać pieniądze?

A więc chcesz mieć usługi zrobione w 5 minut? Czy tak właśnie myślisz również o innych?
Chcesz im powiedzieć, że są prości, tani, tandetni i bez wyrazu?
Czy wierzysz, że cena i jakość nie idą w parze? Uważasz, że jesteś w supermarkecie? A może w chińskim centrum?

Wierzę, że tak nie jest, a do supermarketu jedziesz, bo akurat nadarzyła się okazja, aby kupić markowy produkt w niższej cenie.

Piszę autentycznie Copywriting, które sprzedaje.

Autentyczność, to cecha ludzi ponadprzeciętnych!
Nigdy nie boją się być sobą

Copywriter Wrocław

Copywriting wzbudza zaufanie

Dlaczego Copywriting musi wzbudzać zaufanie klienta? Czy wiesz, w jaki sposób klient kupuje w sklepie internetowym telefon, perfumy czy buty? Nie tylko dlatego, że są w bardzo przystępnej cenie albo promocji. Jeśli myślisz, że chodzi tylko o cenę, to mówimy o tych kilku procentach osób, dla których właśnie to się tylko liczy.

Cała reszta kupuje, ponieważ ufa marce, jej produktom i reklamom. Klienci wiedzą dobrze, jakich produktów mogą się spodziewać i dlaczego powinni kupować telefony, buty i perfumy właśnie tego producenta.

W porządku, ale dlaczego? Ponieważ w prosty i wyraźny sposób rozwiązują ich problemy, codzienną pracę albo ułatwiają im życie. Nowy telefon, z lepszym aparatem, buty z nowej kolekcji o modnym w tym roku wzorze, czy nowa linia perfum, która sprawi, że poczujesz się niczym milioner, nieustraszony podróżnik albo uwodzicielka męskich serc.

Copywriting jako Storytelling

Jeśli wiesz, jak działa na Ciebie Twój ulubiony film. Albo piosenka, która kojarzy Ci się z pierwszą miłością. Jeśli pamiętasz dobrze smak naleśników Twojej mamy albo zapach perfum Twojego faceta. Wiedz, że właśnie w ten sposób działa na klientów storytelling.

Opowiada historię, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu. To musi być historia, w której główny bohater próbuje osiągnąć konkretny cel. np. chce się nauczyć języka angielskiego albo potrzebuje zmienić gitarę na bardziej profesjonalną. Storytelling to również opowiadania o pomaganiu np. podczas walki z rakiem.

Wzbudzanie zaufania i generowanie sprzedaży, to Twoje priorytety. Moim zadaniem jest sprawić, aby były one spełnione, a reklamy piekielnie skuteczne w przygotowaniu uczty dla klienta, po której otworzy przed Tobą swój portfel bardzo szeroko!

 

Copywriting w najlepszym wydaniu – wypieczony z sensem:

=

Copywriting kreatywnie dopieczony w Twoim stylu

Gdyby treści mogły powiedzieć wszystko za Ciebie, co chciałbyś, aby przekazały Twoim klientom? Wyskakujcie z kasy?

=

Myśli przekute w soczyste słowa tak, jak tego pragniesz

Pomyśl o tym, o czym marzysz. A teraz stwórzmy dla Ciebie taką treść, abyś nie musiał tylko marzyć!

=

Naming, Claim, Slogan, które nasycą Twoją markę

Stwórzmy nazwę, claim i slogany dla Twojej firmy, które sprzedadzą dosłownie wszystko!

Słowo końcowe ode mnie… Jeżeli udało Ci się przebrnąć przez ten tekst i dojść aż do samego końca, to szczerze Ci gratuluję. To znak, że znalazłeś to, czego szukasz. Zaintrygowały Cię moje przemyślenia? A może masz jakieś uwagi? Jeżeli nadal jesteś zainteresowany współpracą ze mną, nie zwlekaj. Odwiedź całą moją stronę oraz jej podstrony. Dowiesz się o wiele więcej. Napisz do mnie wiadomość, nawet prywatną. Mój mail to nie tajemnica, a czas poświęcony Twoim pytaniom i uwagom nigdy nie uznam za stracony.

Dodatkowo, za wyjątkową wytrwałość w czytaniu, proponuję Ci rabat na moje usługi w wysokości 10% przy zamówieniu strony internetowej lub Copywritingu powyżej 10 tysięcy znaków albo Namingu. Po prostu w wiadomości mailowej w tytule wpisz kod rabatowy COPYRATON2020. Będę wiedział, o co chodzi ;)

 

Masz do mnie pytania i chcesz wiedzieć więcej?

Masz pytania? Szukasz odpowiedzi? Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do mnie już dzisiaj. Odpowiem na Twoje wątpliwości i przekonasz się, jak łatwo możesz się ze mną dogadać!