Zaklinacz Słów – Twój Copywriter
Teksty sprzedażowe. Treści na strony WWW.
Dzwonisz do mnie, gdy potrzebujesz dobrze wypowiedzianych słów.
Przychodzę naładowany pomysłami, niczym spokojny sen.
Wyzwalam naming, branding i słowa skutecznej reklamy.
Oddaję zdecydowanych klientów w Twoje ręce.
Sprzedaję wyraźnym tekstem.
Właśnie teraz.
Tutaj…
Dzwonisz do mnie, gdy potrzebujesz dobrze wypowiedzianych słów.
Przychodzę naładowany pomysłami, niczym spokojny sen.
Wyzwalam naming, branding i słowa skutecznej reklamy.
Oddaję zdecydowanych klientów w Twoje ręce.
Sprzedaję wyraźnym tekstem.
Właśnie teraz.
Tutaj…
Copywriter
Zaklinacz Słów
Twórca słowa z krwi i kości
Dlaczego właśnie mnie potrzebujesz?
Tworzę Copywriting. Piszę teksty, które sprzedają.
Jako Zaklinacz Słów kreuję wyrażenia i tłumaczę klientom, dlaczego Twoje produkty ratują mu dzień.
Spisuję przemyślane słowa, które inspirują i zachęcają do działania. Mówię do klientów, aby kupowali to, co sprzedajesz.
POROZUMIENIE Z ODBIORCĄ
PERFEKCYJNA PREZENTACJA
SKUTECZNA SPRZEDAŻ
Chcesz zdobyć nowych klientów?
Mój Copywriting nie pisze słów. On sprzedaje słowami.
Mógłbym spisać wielką kronikę albo encyklopedię.
Ale tylko jedno, idealnie dobrane słowo klucz,
wyzwoli chęć działania u miliona ludzi,
by stać się Twoimi klientami.
Chcesz tego?
Super!
Po co zatrudniać Copywritera?
Do czego służy Copywriting?
Idealnie dopasowane słowa trafią do klienta.
Copywriting to silnik marketingu.
Uwodzi i sprzedaje.
Copywriter tworzy dla Ciebie środowisko. Buduje komunikację i zaufanie klienta. Odpowiada na jego potrzeby odpowiednimi słowami.
Po co robisz marketing? Czy nie dlatego, aby Twój klient wszedł na Twoją stronę i zamówił? Właśnie o to chodzi! Aby klient wszedł na Twoją stronę internetową, wypełnił formularz zamówienia i zapłacił. To jest Twój cel numer jeden!
Dlatego właśnie Twoja strona musi być niepowtarzalna i super dostępna dla klienta. Musisz sobie powiedzieć szczerze, czy chcesz zyskać, czy stracić swoje pieniądze.
CZEŚĆ!
Mam na imię Łukasz i jestem Copywriterem.
Może właśnie Twoim?
Czym różnię się od innych Copywriterów?
Podchodzę do klienta i mówię do niego prostym językiem.
Chcę abyśmy oboje bardzo dobrze się zrozumieli.
Ja sprzedaję tekstem, on kupuje od Ciebie.
Właśnie tak wygląda idealny związek.
Pani Kasia – fotograf
Pozdrawiam Tomek
Karol – właściciel firmy transportowej
Zapraszam Cię na mój blog o Copywritingu
Przeczytaj co mi w głowie siedzi i w duszy gra. Z pewnością znajdziesz tutaj coś fascynującego o mnie.
Czasami używam ChatGPT, ale w pracy Copywritera piszę teksty samodzielnie
ChatGPT i praca Copywritera czy to można połączyć? Powiedzmy sobie szczerze i bez ściemniania, że sztuczna inteligencja wprowadziła do życia każdego człowieka wiele zmian i udogodnień. ChatGPT i inne twory sztucznej inteligencji sprawiły, że możemy generować ciekawe...
Copywriting relacyjny, dlaczego jest bardzo ważny w sprzedaży
Skąd wziąłem pojęcie Copywriting relacyjny?W sprzedaży istnieje takie pojęcie, jak relacyjność, czyli budowanie dobrych relacji zakupowych podczas procesu sprzedaży. Jeżeli jeszcze nie słyszałeś o sprzedaży relacyjnej, to z pewnością wkrótce dowiesz się, że opiera się...
W jaki sposób sztuczna inteligencja zweryfikuje Copywriterów
Dlaczego praca Copywritera będzie zweryfikowana? Z pewnością wielu z nas pamięta, jak wyglądało kiedyś pozycjonowanie, wyszukiwanie informacji w Internecie i zdobywanie wysokich pozycji w Google. Na pewno specjaliści SEO zgodzą się z faktem, że jakieś 15 lat temu...
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Czego potrzebuje Copywriter, aby rozpocząć ze mną pracę?
Każdy Copywriter potrzebuje posiadać wypełniony brief. To dzięki niemu wiem, z jakim tematem mam do czynienia i jakie są Twoje oczekiwania. Dzięki informacjom zawartym w mailu z briefem, mogę dowiedzieć się czego ode mnie potrzebujesz i jakiej realizacji wymagasz. Ponieważ znasz swoich klientów najlepiej, przekazując im informacje na temat swojej firmy, oferty i oczekiwań klientów, pozwalasz mi zrozumieć Twoją wizję.
Jeżeli nie wiesz czy jest brief, znajdziesz odpowiedź w tym FAQ, w odpowiedzi na pytanie; Czym jest brief. W przypadku współpracy ze mną, oprócz briefu, wymagam zaliczki, która opiewa na kwotę w wysokości 30% wartości zlecenia. Dla przykładu, gdy wycenię Twoje zlecenie na 1000 zł, poproszę Cię o wpłatę 300 zł na poczet zaliczki, która będzie dla Ciebie i dla mnie gwarantem finalizacji zamówienia.