BLOG

18Maj 2017

Klienci doceniają zaangażowanie Miałem ostatnio przyjemność rozpocząć współpracę z jednym z właścicieli bardzo rozwojowego przedsiębiorstwa. Nie będę oczywiście zdradzał szczegółów, ale Zaskoczyło mnie od samego początku podejście nowego klienta. Powiedział przez telefon jedną, bardzo ważną rzecz: „Zapłacę Panu ile będzie trzeba, tylko bardzo proszę niech Pan zrobi, jak dla siebie”. Po raz pierwszy się z […]

17Sie 2016

Klient szuka dobrego Copywritera zawsze, gdy go naprawdę potrzebuje Klienci szukają Copywriterów aby ich treści nabrały znaczenia, a ich wizje obrały odpowiedni kierunek. Zarówno przedsiębiorcy jak klienci indywidualni szukają czegoś niebanalnego, nieszablonowego, unikalnego. Pragną stworzyć treść, która będzie odbiegała od przyjętych norm, przynajmniej w pewnym sensie. Oczywiście nie wszyscy. Tak naprawdę specyfikacja uzależniona jest od […]

17Sie 2016

Treści w internecie jest coraz więcej. Kumulują się wzory zachowań oraz opinii. Jak to wszystko wpływa na przeciętnego odbiorcę? Ilekroć wchodzę na swoje ulubione strony internetowe, naładowane są pozytywnie energią ludzi tworzących ich jestestwo w internecie oraz treścią, budowaną pod wpływem różnorodnych emocji. Kreują oni treści, które przede wszystkim budują pewną niezrozumiałą relację z czytelnikiem. […]

01Paź 2015

Ostatnio zdarzyła mi się historia, która zmieniła moje myślenie na pewne sprawy. Mam nadzieję, że to doświadczenie i jemu podobne pozwolą niejednemu Copywriterowi na chwilę zadumy i refleksji Ze względu na fakt, że miałem dzisiaj dosyć zabawną przygodę zawodową, chciałbym ostrzec wszystkich Copywriterów – uważajcie co piszecie, bo niektórzy potrafią to potraktować naprawdę dosłownie 😀 […]

27Sie 2015

To prawda. Zawód Copywritera umiera. Nie dlatego, że jest nas coraz mniej, ale coraz więcej Studium przypadku jest dość proste i łatwe do rozpoznania. Jest nas coraz więcej. Nie twierdzę, że to źle, ale konkurencja potrafi nieźle namieszać, jeżeli chodzi o zaniżanie poprzeczki oferowanych usług. To błąd. W końcu każdy musi na czymś zarobić. Nie […]

  • 1
  • 2